1996. crox 47, een presentatie van Juliane Heise (DE). Het concert tijdens de openingsavond is Beh Palme (Burkina Faso) op een op een marimba lijkend Afrikaans slaginstrument.
2003. crox 108, Ambassade van de Predemocratische Republiek. Een project van Stefaan Dheedene. Instalraam op locatie Onderstraat 26.
De Predemocratische Republiek, een denkbeeldig archipel in de Golf van Guinea.
2005. crox 152, Stefaan Dheedene. A Manual. Drie videofilms.
2006. crox 171, Collectie 1. Stukken uit de mailart correspondentie van Sjoerd Paridaen en Veronica Gabrielse (SA).
crox 188-1, Brainbox (eerste editie), unit 1: Stijn Van Dorpe incorporeert twee videofilms, een film van een performance met een tafel op wieltjes en een film die hij in Afrika gedraaid heeft.
2007. crox 186, 'What about Croxhapox', mail art call. Eén inzending uit Afrika: Cuan Miles, P.O. Box 13041, Vincent 5217, South Africa.
2010. crox 325, Ada Van Hoorebeke. Eternal Hunting Grounds. Batik. Gedetailleerde batikontwerpen die ze in Afrika laat uitvoeren.
crox 335, Adam Geczy. Remember To Forget The Congo. Performance. 'as I suggested previously, there was nothing personal or ideological about this looming African obsession except to see it as a case of international embarrassment. I was to inhabit a room blackened to the height of two metres (a comfortable high arm’s reach) for five hours over five days and write out Gide’s account (Voyage au Congo) until the room became progressively whiter and almost returned to its former state. By physically remembering the book I would simultaneously be consigning
it back into oblivion, making me the voice of revival while at the same time complicit in its forgetting.' Remember To Forget The Congo, A. Geczy; The Monthly, July 2010. -->Geczy
crox 339, Ada Van Hoorebeke. Een instalraam op locatie Onderstraat 26.